هک و امنیت شبکه

این وبلاگ هک و امنیت شبکه را بررسی کرده و توضیح می دهد.

هک و امنیت شبکه

این وبلاگ هک و امنیت شبکه را بررسی کرده و توضیح می دهد.

ما در این وبلاگ قصد بر آن داشتیم تا اطلاعات مفید و سودمندی را در مورد هک و امنیت شبکه برای افزایش سطح آگاهی در این مورد به شما عزیزان بدهیم و از اینکه ما را انتخاب کردید بسیار سپاسگزاریم

بایگانی

منابع تهدید شبکه

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷ ب.ظ

انواع و منابع تهدید شبکه: در حال حاضر ما آنقدر اطلاعات در زمینه شبکه گذاری داریم که می توانیم وارد جنبه های امنیتی آن شویم. اول از همه ما وارد انواع تهدیدهایی که شبکه با آنها مواجه است می شویم و آنگاه برخی از کارهایی که می توان برای حفاظت از خود در مقابل آنها انجام دهیم ،توضیح می دهیم.

Denial-of-Service

احتمالاً حملات DoS خطرناکترین تهدیدها است. آنها بدین دلیل خطرناکترین هستند که به آسانی می توانند اجرا شوند ، به سختی رهگیری می شوند (برخی مواقع غیرممکن است) ، و سرپیچی از درخواست حمله کننده آسان نیست حتی اگر این درخواست غیر قانونی باشد.

منطق یک حمله DoS ساده است . درخواستهای زیادی به ماشین ارسال می شود که از اداره ماشین خارج است. ابزارهای در دسترسی در محافل زیر زمینی وجود دارد که که این کار را به صورت یک برنامه در می آورند و به آن می گویند در چه میزبانی درخواستها را منتشر کنند.

برخی کارهایی که می توان برای کاهش خطر مواجه شدن با یک حمله DoS ( رد درخواست) انجام داد عبارتند از:

عدم اجرای خدمات قابل مشاهده به صورت جهانی در نزدیکی ظرفیت اجرایی

استفاده از فیلترینگ بسته برای جلوگیری از بسته های جعل شده در ورودی به فضای آدرس شبکه شما .

مشخصاً بسته های جعلی شامل آنهایی هستند که ادعا می کنند از طرف میزبان شما آمده‌اند ،بر اساس RFC1918 برای شبکه های خصوصی و شبکه loopback آدرس دهی شده اند.

موارد مربوط به امنیت سیستمهای عامل میزبان خود را به روز کنید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی